SoundStage Review NAD Masters M17 AV Voorversterker

In hun nieuwste apparatuurrapport, SoundStage! Xperience test de nieuwe NAD Masters M17 AV Surround Sound Preamp Processor, als de nieuwste voorversterker thuisbioscoop technologie. Meteen vanaf de vleermuis SoundStage! De redacteur van Xperience, Roger Kanno, zei dat de M17 "een van de best uitziende surround-sound processors" is die hij in lange tijd had gezien, en zijn liefde is duidelijk voor de pure schoonheid van de nieuwe Masters NAD-serie in de hele recensie - maar hoe presteert het op het gebied van videoverwerking & geluidskwaliteit?

"Met The Dark Knight Rises waren de verschillen in beeldkwaliteit tussen de IMAX-sequenties en de scènes die op standaard 35mm-film zijn geschoten, gemakkelijk te zien via de M17. De IMAX-scènes waren prachtig en prachtig filmachtig, de 35mm-scènes merkbaar zachter, met minder fijne details"... "Met zijn extreem stille achtergronden en kristalhelder geluid zorgde de M17 voor een omhullende en realistische auditieve ervaring: het geluid van de krakende romp van de zeilboot en de golven die er tegenaan klotsen, gaven me een levendig gevoel in de hut van een klein schip te zitten".

In Kanno's conclusie: "het biedt alle functionaliteit die nodig is voor bijna iedereen die overweegt een moderne SSP-800 aan te schaffen, met een indrukwekkend geluid dat daarbij past. Het is ook een van de meest aantrekkelijk uitziende A/V-componenten in het recente geheugen. In combinatie met de bijpassende Masters Serie M27 zeven-kanaals eindversterker van NAD - of trouwens elke hoogwaardige eindversterker - zou de M17 uitstekende prestaties moeten leveren bij zowel meerkanaals als stereo-opnamen".

Lees hier het volledige overzicht.

Pop-up sluiten

Um zu den Websites unserer Vertriebspartner in Deutschland, der Schweiz oder Österreich zu gelangen, klicken Sie bitte auf die entsprechende Flagge unten. Sie verlassen die Website von NAD. Wir sind nicht für den Inhalt oder die Verfügbarkeit dieser Websites verantwortlich und bitten Sie, deren Sicherheits- und Datenschutzrichtlinien zu lesen, da sie von denen von NAD abweichen können. Andernfalls, wenn Sie auf nadelectronics.com bleiben möchten, wählen Sie bitte "bleiben".

Om door te gaan naar de websites van onze distributiepartners in Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk, klikt u dan op de betreffende vlag hieronder. U verlaat dan de NAD website en wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud of beschikbaarheid van deze sites en verzoeken u om hun veiligheids- en privacybeleid te lezen, aangezien deze kunnen verschillen van die van NAD. Indien u op nadelectronics.com wenst te blijven, selecteer dan "Bleiben".