NAD T 777 V3 'Heeft Weinig Gelijken' in Home Theater Hifi Recensie

NAD T 777 V3 Home Theater HiFi Review

"Deze ontvanger is met gemak de beste NAD-ontvanger die ik tot nu toe heb gehoord," zegt schrijver Chris Eberle in zijn recensie van de NAD T 777 V3. Uitgerust met alles, van Dirac Live LE tot de innovatieve muziekmanagementsoftware, heeft BluOS®, de nieuwste AV Surround Sound Receiver van NAD "weinig gelijken".

In een artikel voor Secrets of Home Theater and High Fidelity beschrijft Eberle hoe hij de NAD-receiver testte naast een paar Axiom LFR1100-torenluidsprekers met PSB Speakers' Imagine XA Dolby Atmos®-luidsprekers erbovenop. Tijdens het bekijken van films zoals Batman v Superman: Dawn of Justice, zegt Eberle dat "de T 777 V3 hier geweldig klinkt en dat ik geïnspireerd werd om meer luidsprekers aan mijn theater toe te voegen voor een nog betere Atmos."

Toen het tijd werd om de T 777 V3 met muziek te testen, koos Eberle bewust voor een slechte opname van Sjostakovitsj's "Symfonie Nr.5" om te zien of de ontvanger het kon redden. Uiteindelijk vond Eberle dat "ondanks die fouten [van de track], de NAD geen moeite had om de fijnste details weer te geven en de koper- en houtblazers op de voorgrond te brengen wanneer dat nodig was". Eberle vond ook dat de T 777 V3 geleverd werd tijdens het luisteren naar "My Time of Dying" van Led Zeppelin. "Ik heb dit nummer al honderd keer gehoord, maar de T 777 V3 heeft me op een geheel nieuwe manier kennis laten maken met Jimmy [Page's] versterker.

In een tijd waarin nieuwe technologieën sneller dan ooit opduiken, zegt Eberle dat "als je je zorgen maakt over de veroudering van je AV-receiver, kijk dan niet verder dan de T 777 V3 AV Surround Sound Receiver van NAD".

Lees hier het volledige overzicht

Pop-up sluiten

Um zu den Websites unserer Vertriebspartner in Deutschland, der Schweiz oder Österreich zu gelangen, klicken Sie bitte auf die entsprechende Flagge unten. Sie verlassen die Website von NAD. Wir sind nicht für den Inhalt oder die Verfügbarkeit dieser Websites verantwortlich und bitten Sie, deren Sicherheits- und Datenschutzrichtlinien zu lesen, da sie von denen von NAD abweichen können. Andernfalls, wenn Sie auf nadelectronics.com bleiben möchten, wählen Sie bitte "bleiben".

Om door te gaan naar de websites van onze distributiepartners in Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk, klikt u dan op de betreffende vlag hieronder. U verlaat dan de NAD website en wij zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud of beschikbaarheid van deze sites en verzoeken u om hun veiligheids- en privacybeleid te lezen, aangezien deze kunnen verschillen van die van NAD. Indien u op nadelectronics.com wenst te blijven, selecteer dan "Bleiben".